Z dniem 1 stycznia nastąpiła zmiana cen

Lipoliza iniekcyjna

lipoliza injekcyjna

Cennik zabiegów: Medycyna estetyczna, Lipoliza iniekcyjna

Jest to metoda służąca do likwidacji tkanki tłuszczowej. Najlepszym kandydatem do zabiegu jest osoba stosunkowo szczupła, z niewielkim lokalnym nadmiarem tkanki tłuszczowej, której nie można się pozbyć przy pomocy intensywnych ćwiczeń i diety. Lipoliza iniekcyjna nie jest metodą odchudzania, a jedynie modelowania sylwetki. Zabieg polega na podaniu do tkanki tłuszczowej roztworu fosfatydylocholiny, która ma działanie lipolityczne na tkanki.

W celu uzyskania zadowalających efektów, zabieg trzeba powtórzyć 2-4 razy (czasami nawet do 6), a między nimi należy zachować odstępy około 6-tygodniowe.

WSKAZANIA DO ZABIEGU LIPOLIZY INIEKCYJNEJ:

• likwidacja tkanki tłuszczowej wewnętrznej strony ud i kolan,
  • likwidacja tkanki tłuszczowej okolicy krętarzowej (tzw. bryczesy) i pod pośladkami,
  • kończyny górne,
  • fałdki na plecach i w okolicach pach,
  • cellulit,
  • podwójny podbródek, policzki.

PRZECIWWSKAZANIA DO ZABIEGU LIPOLIZY INIEKCYJNEJ:

• alergia na preparaty stosowane w trakcie zabiegu (również jaja, soja, rzepa)
  • alergia na chrom i nikiel (igły)
  • ciąża i okres karmienia
  • cukrzyca
  • choroby autoimmunologiczne
  • niewydolność wątroby i nerek
  • infekcje skórne
  • skóra źle tolerująca iniekcje (skóra naczyniowa, ryzyko powstania zwłóknień)
  • choroba nowotworowa oraz chemioterapia
  • stosowanie leków zmniejszających krzepliwość krwi (np. Aspiryny)

Cennik zabiegów: Medycyna estetyczna, Lipoliza iniekcyjna