Diagnostyka pasożyty – Biorezonans

bc biorezonans diagnostyka alergia bc biorezonans diagnostyka pasożyty bc biorezonans diagnostyka grzybica

Pasożyty

Czy wiesz, że 80% wszystkich chorób na jakie zapadamy wywoływanych jest przez pasożyty.
Senność, otępienie i ogóle zmęczenie to często jedne z pierwszych objawów pasożytów. Nie należy ich ignorować! Objawy, na które powinniśmy zwrócić szczególną uwagę to:

• bóle głowy, migrena
  • chroniczne zmęczenie
  • nerwowość
  • depresja
  • płaczliwość u dzieci
  • bóle stawów, mięśni, kręgosłupa
  • choroby skóry (egzemy, znamiona na skórze, pokrzywka itp.)
  • wypadanie włosów
  • stany zapalne narządów płciowych
  • bezpłodność
  • zgrzytanie zębami w nocy
  • zakłócenia snu
  • nieprawidłowości układu immunologicznego
  • zaparcia
  • biegunka, (luźny stolec)
  • bóle stawów i mięśni
  • alergia
  • anemia
  • brak apetytu

Z badań naukowych wynika iż, w ludzkim organizmie może mieszkać nawet 300 gatunków pasożytów! Większość z nich upodobało sobie jelita, ale niebezpieczni intruzi pojawiają się także w płucach, mięśniach, stawach, wątrobie, przewodzie pokarmowym, krwi czy skórze.

Pasożyty pozbawiają organizm niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania składników odżywczych: witamin, mikroelementów (głównie żelaza), hormonów oraz cukru. Wydzielają także toksyny, pochłaniają erytrocyty oraz osłabiają układ immunologiczny. W momencie osiągnięcia przez nie określonego stadium rozwojowego, powodują upośledzenie tkanek. Narządy wewnętrzne nie mogą wówczas prawidłowo funkcjonować.

Wykrycie pasożytów nie jest łatwym zadaniem. Czasem mogą działać latami, nie dając o sobie znać. Skutki ich działania odbierane są często jako dolegliwości kojarzone z innymi chorobami. Mogą to być: bóle głowy, stawów czy kręgosłupa; wszelkie choroby skóry (egzemy, znamiona, pokrzywka, guzy, duża ilość piegów, wczesne pojawienie się zmarszczek na twarzy, rozwarstwiające się i łamliwe paznokcie, wypadanie włosów), problemy z płodnością, płaczliwość u dzieci, depresja i nerwowość, objawy utożsamiane z chorobą Alzheimera i starczym upośledzeniem umysłowym, zgrzytanie zębami w nocy i zaburzenia snu, chroniczne zmęczenie, częste przeziębienia, astma oskrzelowa i alergia, zaparcia, biegunka, gazy i wzdęcia, anemia, utrata apetytu i niski poziom hemoglobiny a także nadwaga.

Podstawowym badaniem, potwierdzającym obecność pasożytów w organizmie,  pozostaje analiza kału. Jednak jej skuteczność pozostawia wiele do życzenia. Bardziej miarodajna jest metoda serologiczna, polegająca na stwierdzeniu we krwi pacjenta obecności przeciwciał na toksyny pasożytów. Niestety, najlepsze wyniki to badanie daje w późnych stadiach choroby pasożytniczej, w początkowej fazie biorezonans okazuje się złotym środkiem.

Niektórzy lekarze, oprócz kuracji farmakologicznej, proponują płukanie jelita grubego lewatywą (tzw. hydrokolonoterapię). Inni zalecają dodatkowo kąpiele oczyszczające.

Jednak najważniejsza jest diagnostyka – Biorezonans.