Diagnostyka grzybica – Biorezonans

biorezonans grzybica grzybica grzybica

Grzybica

Światowa Organizacja Zdrowa(WHO) bije na alarm: liczba zachorowań na grzybice rośnie.
Masz te objawy?To może być grzybica!

• ciągłe zmęczenia
  • obniżony nastrój
  • bóle brzucha
  • zaburzenia trawienia i problemy gastryczne
  • nawracające zapalenia pęcherza moczowego
  • bolesne miesiączki
  • łuszczenie się skóry
  • trądzik
  • bóle gardła
  • częste infekcje wirusowe

Wywołana grzybami Candida grzybica może atakować cały organizm lub jego poszczególne układy. Oprócz grzybicy ogólnoustrojowej poważnym wyzwaniem dla współczesnej medycyny są grzybice układu pokarmowego. Tu jednym z najpoważniejszych zagrożeń okazuje się grzybica przełyku. Co warto wiedzieć na jej temat? Przede wszystkim należy pamiętać, że tej choroby nie można lekceważyć. Jej ona poważnym zagrożeniem dla życia i zdrowia, a brak odpowiedniego leczenia może mieć poważne konsekwencje.

Często grzybica przełyku rozwija się jako skutek uboczny leczenia choroby wrzodowej, do czego przyczyniają się stosowane w takiej terapii leki. Taka grzybica może prowadzić do poważnych problemów z przełykaniem, a dodatkowym problemem staje się tu ryzyko wystąpienia krwotoków. W jaki sposób objawia się ta grzybica? Jednym z pierwszych objawów są pojawiające się problemy przy przełykaniu.

Jak walczyć z tą chorobą? Wizyta u lekarza i zastosowanie się do jego porad to podstawa. Skuteczną terapię pozwala też przeprowadzić stosowane dodatkowo siemię lniane. Zawarty w nim śluz pomaga zabezpieczyć uszkodzoną błonę śluzową przełyku i pomóc w szybszym powrocie do zdrowia. Należy jednak pamiętać, że jak każda choroba z tego zakresu, tak i ta wymaga konsultacji z lekarzem i profesjonalnego leczenia. Jego brak może mieć poważne konsekwencje, które mogą w znacznym stopniu zagrozić życiu.