Z dniem 1 stycznia nastąpiła zmiana cen

Diagnostyka borelioza – Biorezonans

borelioza biorezonans borelioza borelioza

Borelioza

Borelioza jest groźną chorobą, nazywaną również krętkowicą kleszczową. Schorzenie to wywoływane jest przez bakterie boreliozy zwierzęcego pochodzenia. Są one przenoszone ze zwierząt na człowieka. Borelioza w początkowym stadium rozwoju jest schorzeniem dość łatwym do pokonania. Niekiedy nie zawsze diagnozę daje się postawić tak szybko,ale w każdym razie, im wcześniej zostaje wykryta choroba, tym lepiej dla pacjenta.

• zmiany słuchowe – chwilowy zanik słuchu, słyszenie dźwięków, jak brzęczenie czy szum,
  • odczucia skórne – ostre i nagłe bóle, uczucie zimna lub gorąca bez wyraźnych przyczyn,
  • jednostronny bądź obustronny paraliż twarzy – wyjątkowo niebezpieczny,
  • zaburzenia pracy mięśni – drganie, dygotanie, skurcze,
  • osłabienie – szczególnie dotyczy mięśni,
  • zaburzenia psychiczne – zagubienie, depresja, zdezorientowanie,
  • problemy z wymową,
  • zaburzenia wzroku,

Helicobacter Pylori
Helicobacter Pylori to bakteria zaliczana do tzw. pałeczek. Wywołane przez nią zakażenie może doprowadzić do ostrego zapalenia żołądka lub dwunastnicy.Niektóre z tych zmian sprzyjają rozwojowi choroby nowotworowej.

• uczucie pełności i ucisku, głównie w nadbrzuszu
  • nudności i wymioty
  • tępy, przeszywający ból żołądka i dwunastnicy